آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شرکت تولیدی گازلوله(سهامی عام)

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده

 شرکت تولیدی گازلوله(سهامی عام)

به شماره ثبت 126774 و شناسه ملی 10101701799

 

الف- زمان و محل برگزاری مجمع عمومی :

بدینوسیله از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت به عمل می آید تا در جلسه مجمع عمومی فوق العاده این شرکت که در ساعت 10:00 روز یکشنبه  مورخ 22/03/1401 در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان وليعصر، پايين تر از چهارراه پارک وي، مجموعه فرهنگي ورزشي تلاش وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعي برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

ب دستور جلسه :

1- تصویب اساسنامه شرکت منطبق با نمونه مصوب سازمان بورس و اوراق بهادار

2-سایر مواردی که تصمیم گیری راجع به آن در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده باشد.

 

ج-نحوه دریافت برگه ورود به جلسه :

سهامداران محترم می توانند به منظور دريافت برگه ورود به جلسه (موضوع ماده 99 لایحه اصلاحي قانون تجارت) در روز شنبه 21 خردادماه به واحد امور سهام شرکت واقع در تهران ، خيابان ملاصدرا ، بين خيابان شيرازي و شيخ بهايي ، جنب بانک ملت ، پلاک 113 (تلفن 88032098) مراجعه و با ارائه کارت ملي يا شناسنامه ، برگه ورود به جلسه را دريافت نمايند.

در راستای صیانت از سلامت همگانی و باتوجه به ابلاغیه مورخ 09/11/1400 سازمان بورس و اوراق بهادار در این خصوص، سهامداران محترم فاقد هرگونه علائم مشکوک به کرونا،می توانند با ارائه کارت واکسیناسیون و استفاده از ماسک در مجمع حضور یابند.

از سهامداران محترمی که امکان حضور در مجمع را ندارند دعوت می گردد جهت آگاهی از تصمیمات و مشاهده پخش زنده مجمع، از طریق وبسایت  www.gazlouleh.comاقدام نمایند.

 

هیأت مدیره شرکت تولیدی گازلوله (سهامی عام)